Skip to main content

VOIP telefonie in de cloud!

SkyHi Flex: Modern, innovatief en flexibel

Voordelen

  • VOIP telefonie in de cloud, voor bedrijven
  • Tot 65% goedkoper dan een klassieke centrale
  • Eenvoudig instellen via innovatief web portaal
  • Flexibel: geen minimum abonnementsduur, opzegperiode 1 maand
  • Tot 65% goedkoper dan een klassieke centrale

Geen telefooncentrale meer nodig.

Uw telefoontoestellen maken via het internet verbinding met onze hypermoderne centrale in de cloud. U heeft geen lokale infrastructuur meer nodig. Uw telefoons worden aangesloten op dezelfde standaard netwerkkabels als uw computers – die ook doorlusbaar zijn, zodat u geen nieuwe kabels hoeft te trekken.

Uw telefooncentrale in de cloud wordt ingesteld via een hypermoderne website, waar u heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk alles kan configureren en beheren.

Panne aan uw internetverbinding?

Een panne aan uw internetverbinding kan
bijzonder lastig zijn. Bij een lokale VOIP
centrale bent u op dat moment helemaal
onbereikbaar en kan u ook zelf niet meer
bellen! Daar hebben we bij SkyHi
gelukkig iets op gevonden. Bij uitval van
uw internetverbinding kan u al uw inkomende
gesprekken eenvoudig doorschakelen naar
uw smartphone. Dit kan via de Qaller app
(zie onder), maar kan ook door via uw
smartphone via 3G of 4G verbinding in te
loggen op onze site en manueel uw belplan
aan te passen. Snel 1 optie aanpassen en u bent
weer bereikbaar!

Opties en functionaliteiten

Keuzemenu

Een keuzemenu of IVR is een spreekwoordelijke zeef voor telefoongesprekken. In plaats van alle gesprekken op dezelfde plek binnen te krijgen en dan door te moeten verbinden, zorgt een keuzemenu ervoor dat uw bellers direct op de goede afdeling komen.
Dit scheelt u werk en ook ergernis en lange wachttijden voor uw klanten.

Wachtrij

U kunt nu eenmaal niet op ieder moment een gesprek aannemen. Soms bent u in gesprek, soms bent u even snel een kop koffie halen. In deze zeer geavanceerde app kunt u bijna alles instellen wat u ooit maar wilde: het aantal mensen die de gesprekken uit de wachtrij op kunnen nemen, hoe lang mensen standaard in de wachtrij komen, hoeveel seconden het moet duren voordat een werknemer het volgende gesprek krijgt aangeboden en nog veel meer.